Svar på tal

Anonym om Dressyrpass:

Det bästa som du kan göra är att hitta ngn tränare som kan lära dig hur man får en häst i form och rider rätt. jag tror att Pi kan gå i form, det är du som måste förstå hur man gör. Men det är svårt att fixa själv, kolla runt om det finns ngn du kan träna för :)


Svar: Hej, jag ska träna för tränare, det kommer en till vårat stall, så henne ska jag träna för. Jag vet att jag inte är bäst på att rida "rätt". Men jag vet på ett ungefär hur man får hästen att gå i form, jag har fått tydliga instruktioner av en i stallet :) Jag har ridit på Ziro och fått honom att gå i form hur lätt som helst. Men Pi är mycket svårare, det säger även dom som har ridit henne, t.ex Nattis. Men jag vet att jag kanske inte alltid håller händer, armar, ben, fötter rätt.. Men jag gör mitt bästa och har ju bara haft Pi i ungefär en vecka bara, så vi har mycket kvar att öva på innan vi förstår varandra och blir bra ;)

Tack för att ni frågar, kommenterar och ger tips :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback