Dressyrpass

Jag tänkte ju somsagt ha ett riktigt dressyrpass i veckan. Då tänkte jag jobba på Pi's form (som jag alltid tjatar på) och lite på mina fötter ;P Som ni kanske har sett står jag på tå i stigbyglarna, vilket inte gillas! Så blir lite allmän träning.. Kommer självklart att tas bilder när jag rider, så vi får väl hoppas det går extra bra ;)

Hon kan ju gå i form med mig.. Någorlunda bra ;)


Och jag kan ju trampa ner fötterna i stigbyglarna!


Så kanske något att jobba lite extra på ;)




Kommentarer
Anonym

Det bästa som du kan göra är att hitta ngn tränare som kan lära dig hur man får en häst i form och rider rätt. jag tror att Pi kan gå i form, det är du som måste förstå hur man gör. Men det är svårt att fixa själv, kolla runt om det finns ngn du kan träna för :)

2011-04-13 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback