Ziros + och -

Ni kom med förslag om Ziros bra och dåliga sidor, så jag skriver ett inlägg :)

Lastning: Han kan vara lite småfjantig och försöka gå på sidan av transporten, men oftast går det bra med lina. Man behöver knappt använda linan, bara gå lite bakom.

Inhämtning från hagen: Ibland kommer han i full galopp, ibland kommer han lite sakta, men ibland är det mat som är huvudsaken ;) Men han springer aldrig iväg eller så, bara det att jag får hämta honom ibland, men oftast kommer han själv. Typ 7/10 gånger kommer han.

Borstning, sadling mm: Ängel, det beskriver honom bäst där.

Ridning: Det varierar. Ibland kan han vara på sånt humör att han är bäst och ingen får säga till honom mågot, för då flyger baken hejvilt! Men ibland är han underbar och bara kör, och ibland ett mellanting. Men en sak sammanfattar allt: Bäst!

Första borstningen när jag fått hem honom :)




Kommentarer
Anonym

jaa!! :D

2011-05-26 @ 16:11:15
Anonym

självklart, vem vill inte? :D

2011-05-26 @ 16:12:00
Anonym

oj skrev på fel inlägg haha är den över :)



fast jag verkar inte vara ensam om att ha kommenterat i fel inlägg haha :D

2011-05-26 @ 16:13:38
Lisa

jag vill se! :D

2011-05-26 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback