Väst

Hej, tänkte göra ett inlägg om skyddsvästar. Igår när jag hopade hade jag väst, satt som en kratta och fick ont i ryggen. Men jag tycker västar är bra om man ramlar av, men endel (bl.a jag) får sån dålig hållning. Men inte vet jag, endel kanske får bättre hållning med väst!? Nja, kanske inte.. Vad tycker ni om västar? Brukar ni använda det? Jag använder det bara när jag hoppar, då jag inte är så bra på hoppning.

Har funderat lie på fördelar och nackdelar med att ha väst..

Fördelar:
Ett bra skydd om man ramlar av
Endel känner sig säkrare med väst

Nackdelar:
Man får dålig hållning
Kan inte "röra" sig lika lätt som utan väst

Det är vad jag tyckr, jag har satt pungterna lite efter hur jag tycker det är med vst för mig. Ni kanske har helt andra åsikter på detta, kommentera!




Kommentarer
mili28/melina

jag brukar ha väst hela tiden och den får mig faktiskt att ha lite bättre hållning mendet är nog för att jag är lite konstig;)

2011-05-14 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback