Utvärdering av tränare

Här kommer en liten utvärdering av några tränare.

Jag börjar med den "sämsta" och går uppåt.

En tränare som kommer till valåsen och tränar dom inackorderade. Hon och jag passar inte ihop, då vi har olika tänk. Men visst, så är det. En del funkar bättre, och en del sämre. Jonna tycker ju att hon är bra :)

Susanne Åberg har jag också tränat för, som jag tycker är skitbra! Hennes övningar är mycket lösgörande och får hästen uppmärksam. Hon hade mycket fokus på min sits också, och är inte rädd för att komma fram och visa hur tygeln, skänkeln osv ska ligga. En tränare jag starkt rekomenderar!

Anna Aneheim är den nyaste. Hon är också skitbra. Mycket fokus på formen och sitsen. Hon säger som det är, och det är mycket kondition på hennes träningar har jag kännt, en det är bra med variation mellan tränare :)

Madeleine Johansson tar priset. Hon är BÄST. Inget fjantande, utan rakt på sak. Mycket fokus på sitsen, och bjudningen. Hon tog mig från knappt LC, till regional LA:4 på några månader. Jag visste inte ens vad det vara tt rida i form, men hon fixade det. Absolut den bästa tränaren jag tränat för.

Filmer från de olika tränarna kommer :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback