Bilderna sen i måndags











Första gången vi hoppar på riktigt :D






Kommentarer
Anette Nyberg

Pi ser glad ut, det där gillar hon:) Jättekul att du provar hoppning Jonna!

2011-05-18 @ 14:44:33
ann

JOnna, du är min hjälte!!! Jag känner inte dig privat men jag följer eran blogg och jag är jättestolt över dig!!!! Fortsätt träna, ska du se.. <3333333 Men glöm inte dressyren, det är ett MÅSTE för att kunna bli bra i hoppningen. Själv tycker jag att dressyren är tråkig, älskar hoppa och fälttävlan men man kan ju välja sen, nu gäller det att få mer kött på bena och träna träna träna, helst för instruktör eller ngn som är erfaren och kan se dina fel/bråiga saker...

2011-05-19 @ 08:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback