Taggad på...

Några saker som jag verkligen är taggad på att göra snart. Så det kommer bli mia planer för veckan!

För det första är jag taggad på träningen idag, känner på mig att det kommer gå super med tanke på hur bra det har gått för oss de senste dagarna.


Sen är jag riktigt sugen på att rida ut och ta några "natur-på-stranden-bilder". Eller iaf rida där och testa att hoppa några skutt, bara typ pinnar.. Nått jag verkligen är sugen på!


Vill också ta några fina bilder på mig och Pi, när jag inte rider. Ni vet sånna hära riktigt kärleks bilder.


Så vill jag testa på att rida barbacka igen. Har ju bara skrittat på henne barbacka, så skulle vilja se hur det går i lite snabbare tempo. Tror jag har ganska bra balans iaf, men det ska nog gå bra ;)


Sen vill jag rida ett dressyrpass, jobba på halter, volter, överångar och främst på formen. Det ska bli riktigt kul, något jag ser fram emot! :D


Det är mina planer för den här veckan, självklart kommer jag hitta på annat skoj också ;)




Kommentarer
Anette Nyberg

Pi är garanterat sugen på några skutt också!

2011-05-10 @ 12:41:31
karolina

Jag ska hoppa någon gång i veckan ifall du vill vara med :) Jag hoppar inga höjder heller så vi kan ju ta det lugnt, men skulle vara kul att inte hoppa ensam!

2011-05-10 @ 13:10:26 | http://blashbob.blogg.se/
beciell

Nya unika Converse säljes. Sommarens hetaste trend: USA-ränder.. Först till kvarn :) http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

2011-05-10 @ 13:27:27 | http://beciell.blogg.se/
Anonym

Skulle vi kunna ordna löshoppningsdag snart kanske? Vill se My hoppa o få lite egen träning först innan ja sitter upp haha :)

2011-05-10 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback