Svar på tal, önskeinlägg

Skriv lite om va Pi hade gjort innan hon kom till dig? vilka som hade henne innan o va de hade henne till? :)

Pi är från grunden uppväxt på ett stuteri, därav namnet "Fredriksbergs". Sen flyttade hon till en tjej som heter Sofia. Jag har träffat henne och hon verkar som en jättetrevlig och snäll person. Dom som hade Pi innan mig är en jättetrevlig familj, ryttaren var då en hu go tjej som hellst, Nathalie. Pi har fått en bra och mjuk uppväxt och uppfostran. Hon har startat LA dressyr och hoppat 120cm. 


Filma när du rider , och skriv vad du gjorde osv, lägg upp före efter bilder med formen ?:)

Filmer och såntdär har jag redan visat massa. Men här är en film från senaste träningen :)



Formen har blivit hundra gånger så bättre sen jag fick henne och var lite okunning och kunde inte jobba henne i form. Men nu på den senaste tiden har vi lärt känna varandra riktigt bra och förstår varandra. Så nu kan jag jobba henne i form!

Den första bilden är på första "dressyrpasset" eller vad man ska säga. När jag försökte få henne att jobba i form.


Men nu har det ju gått mycket bättre och formen ser just nu ut såhär:





Kommentarer
Anonym

men varför går hon i undertempo? det händer ju inget

2011-05-31 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback