Sugen på...

... att ta in en unghäst under sommaren/hösten! En ponny rättare sagt då, men iallafall... Det är nr 1 av alla saker jag vill just nu, det skulle vara så himla kul! Har ett sto född 09 på "G", men mamma och pappa tvekar :( Hoppas verkligen att dom säger ok.

Det här stoet är född 09, och är redo att hängas på till sommaren, och ridas in till hösten. Något jag skulle vilja så mycket. Det är inte bara roligt, utan jag skulle ju lära mig så mycket också. Självklart finns det MASSA folk jag kan be om tips och sånt där, och som kan hjälpa mig, så det blir ju rätt. Hoppas bara att mamma och pappa säger ja, dom skulle tänka på det iallafall.





Kommentarer
Jossan

Kul!! Kommer säkert gå bra :) Dock frågan lyder -stallplats ? Fullt i stallet nu :)

2011-05-09 @ 10:36:23
andra jossan

Jag flyttar inom en månad så då finns de stallplats åt dig :d

2011-05-09 @ 12:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback