Resultat

Hinner uppdatera er med resultat iallafall :)

LC:1: På framridningen var det lite springigt och han var ganska stark. Det kändes OK där iallafall, men inte mer. Rumpan åkte lite hit och dit, ibland var inte ens någon del av hästen på marken... Inne på banan var han extremt spänd och tittig, och det tog nog 30 sekunder innan jag fick fram honom, då han stog och stegrade, tönt_ponny...

Han körde sitt egna lilla race, som om jag inte ens var med, bara sprang och lyssnade inte, gjorde bakuter och var "borta". Ingen ritt jag är nöjd med, men han var stundtals fin. 57.8 tror jag procenten blev, lite lågt ändå.

LB:0: Han kändes fin på framridningen, och lyssnade bättre och sprang inte. På banan var han lite tittig och ville inte gå ut i hörnet. Det är där staketen möts, scary shit asså... Han lyssnade MYCKET bättre iallafall, men i ökningarna körde jag lite säkert och vågade inte trycka på ordentligt. Var lite rädd att han skulle se staketet som ett hinder och kanske skutta över ;) Fick ändå 6 & 7 på dom, men jaja, det var ju bara förlängd steglängd, och inte mellantrav- galopp. Helt OK ritt iallafall, och den var jag ganska nöjd med. Slutkommentar: Det här kommer bli bra i framtiden, med mer rutin och styrka. Något liknande, har det inte i huvudet just nu. 60.00% där, vilket jag tycker var rättvist.

Bilder och filmer kommer imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback