Örebro

Hej, idag ska ju jag och Nattis till örebro och shoppa lite. Det jag hade tänkt att köpa är en vit outfit, vitt schabrak och vita lindor typ. Kommer nog köpa lite mer saker också ;) 

Sen vill jag köpa en annan cool outfit, i någon cool färg. Jag har ju rosa och röd hoppoutfit och blå dressyroutfit. Så det vore kul att köpa en annan outfit i någon annan färg. Vet inte riktigt i viken färg.. Kom med förslag på en cool färg :D


Rosa hoppoutfit!


Röd hoppoutfit!


Blå dressyroutfit!


Vit dressyroutfit! (på bilden har jag lånat Nattis, ska köpa eget vitt)


Vilken färg blir nästa outfit? Kommentera den färgen du tror skulle passa Pi!




Kommentarer
Anonym

Svart, grön:)

2011-05-25 @ 18:51:39
nitro

grön =)

2011-05-25 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback