Igår

Hej, förlåt för jätte kass updatering igår!

På förmiddagen åkte mamma och jag till stallet. Vi tvättade och spolade där Pi har ont och smörjde. Sen var det till att skynda sig i 190! Genrepet till dansuppvisningen var klockan 12.00 och vi åkte från stallet typ 11.30, det tar ca 15 minuter att åka från stallet till mig. Så jag kom lite sent till genrepet.. Sen hade vi dansuppvisningen klockan 15.00. Efter uppvisningen åkte vi till mormor och morfar och fikade.

Sen runt 19.00 åkte mamma och jag till stallet. Det är mycket bättre nu! Pi haltar ingenting i skritten nu, jättebra :D Så vi tog en promenad och Pi fick äta lite gräs. Sen tvättade vi karleden. Så vi kom hem runt 21.00. Då åt vi pizza och tittade på film. Så blev ingen dator. Men desto bättre uppdatering idag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback