Hoppning

Hej, idag var det ju hoppträning på schemat. Vi hoppade inte så högt, men högre än jag har gjort förut iaf. Det var ju första gången jag hoppade på riktigt, riktigt kul, men lite nervöst ;)

Först travade vi över bommar, sen hoppade vi ett kryss. Det gick jättebra tyckte jag, bara att jag inte är specielt bra på hoppning, haha ;) Så hoppade vi lite kombinationer och en liten bara i slutet.

Först var Pi lite seg och bara "okej, vi hoppade dåra". Efter ett tag gick det i 190, hon tyckte det var skitkul, då var det lixon "JAA, vi hoppar". Hehe ;) Sen blev hon perfekt i slutet av passet, helt okej tempo och lyssnade jättebra :)


Pi var rosa (jättesöt) och jag var svart och brun. Bilder kommer antingen imorgon eller på onsdag :)




Kommentarer
Anonym

Va kul!

2011-05-17 @ 08:49:52
Nathalie

Gu va roligt Jonna! :D

2011-05-17 @ 22:07:03
Nathalie

Gu va roligt Jonna! :D

2011-05-17 @ 22:08:18
ann

Kul, vi vill se bilderna!!!!!!!

2011-05-18 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback