Gårdagns ridpass - idag

Hej, igår var jag för rött för att blogga när jag kom hem från stallet. Så jag gör det nu :)

Igår red vi ut en sväng, Jossan fick rida Pi lite, och hoppa lite "hinder". Sen red vi hem, blev en kort uteritt, men jag ville från första början rida på banan, så jag fick göra både och ;) Så jag red in på banan och försökte jobba henne i form. Hon gick verkligen jättefint i både skritt och trav. I galoppen var de lite svårare, men nära var vi iaf :) Detta var ju på raksträcka vi jobbade i form, har aldrig gjort det förut, bara i volter. Så är riktigt nöjd :D

Idag ska både jag, Ellen (min lillasyster) och Clara (min kusin) rida. Jag rider först, går det lika bra som igår blir det massa bilder ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback