**********

Hej!
 Först drog Jonna och jag till stallet. Släppte Ziro på ridbanan och han fick springa där en stund. Jonna fotade, så bilderna kommer nog upp imorgon. Tränade även lite lydnad med honom, en det behövs knappt då han lyssnar bra ändå. Ibland blir han lite borta, men då petar jag bara lätt och snabbt på honom med fingertopparna så vaknar han igen ;)

Idag var vi ju i Örebro också, men på hööks hittade jag inget, och på till häst hade dom inget! Skulle ju ha lila schabrak och lindor, men det fanns inte i dressyrmodell. Hittade ett grått med lila passpoal och kantband, men inga lila lilndor.

Istället blev det ett grå/beige schabrak med grönt kantband och gröna lindor.

Sen drog vi vidare till marieberg där det bara köptes en skrikrosa klänning till mig att ha på skolavslutningen. Tyckte den var riktigt snygg, och 249 kr är ju inte så farligt :)

Bilder på allt kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback