Dagens ridpass

Hej, idag red jag på Pi första gånen på en vecka och 1 dag :D

Var superkul och hon var hur mjuk och fin som hellst för att ha stått i en vecka. Pigg var hon också, sprang på i galoppen. Men ja tog det såklart lite försiktigt och körde inte så hårt. Men hon visade inga tecken på att hon hade ont, vilket var jätebra.

I skrtten var hon JÄTTEMJUK, bara jag tog lite i henne puttad hon ner näsan, ängel :D
Traven var hon också fin och lättjobbad. Gjorde några skänkelvikningar men höll mig mest på spåret. Galoppen bus red vi bara lite. Hon hade så mycket energi. Så jag krävde inte så myckt form och samling av henne. Bara red och hon bestämde lite tempo.. Fort! Hehe ;) Men vi jobbade lite i form och mer sammlad galopp, men mest bus red vi lite.

Var jättekul att sitta upe på ryggen igen. Är så GLAD :D

Smakprov:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback