Dagen

Hej, nu är jag på kalas (är många som fyller år i maj i våran släckt) ;) Nu firar vi min kusin och min moster, sen har mamma också fyllt. En till som fyller år idag är Pi, GRATTIS gumman :love:

Idag var jag med Nattis på tävling, sen åkte vi till stallet, mamma höll på att rida då, sen skulle min lillasyster rida lite också. Jag blev så sugen, så jag hoppade upp och red lite jag också. Bara så hon fick jobba lite i form och på lite överhångar, känndes riktigt fin idag. Hon var ganska pigg fast jag inte hade sporrar, vilket gillas :)

Det finns många bilder och filmer som väntar på att få laddas upp, så när jag kommer hem ska jag fixa en film. Nattis har hoppfilmen som jag snart hoppas kommer ut :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback