Andra inlägget idag ;P

Hej!

Har inte haft tid alls til bloggen idag. Vaknade klockan 11.00 och gjorde mig iordning och åkte till stallet ca klockan 12.00. Fixade alla sysslor och gav Pi lite gräs och satte på henne ett täcke. Sen åkte jag hem duchade, kom en timma försent till "morsdag kalas" hos mormor och morfar. Sen åkte jag till stallet igen direkt efter det. Tog in Pi som var helt galen i hagen eftersom alla hästarna höll på att bli utsläppta i sommarhagarna. Pi's kompis var på tävling och kom inte hem förns lite senare, så hon var sjäv i sin hage. Men det gick bra, hon sprang bara runt i hagen och gnäggade, sällskapssjuk :love:

Ikväll ska ju Pi stå ute. Blir i en sommarhage med mycket gräs, så hon kommer få äta. Bara hon inte äter FÖR mycket. Haha, men det är bättre att hon står där än i den vaniga hagen :)

Ska fixa några tidsinställda imorgon. Men först ska jag äta pizza :D






Kommentarer
Anonym

du gör så trista inlägg jonna

2011-05-29 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback