Stallet idag

Hej! Gissa om jag är glad? :D

Kom till stallet och mockade och tog in Ziro och borstade honom. Han var pigg och vaken idag, men igår var han så trött att jag blev orolig och var tvungen att ta tempen på honom...

Sen kom en kvinna vid namn Elisabeth. Vi pratade och lite sådär, och så bestämdes....*** *** *** ** *** ** *****. Hihi, vet ni vad det betyder? Att jag ska ta hem en ponny! Den kommer på fredag! En c-ponny valack på 139 cm, 4 år gammal. Han är lite smått riden, med ledare. Han kan vara bakrädd men det ska vi jobba på. Det var ett tag sedan han reds, så vi ska ta det lugnt. Han får helt enkelt bestämma takten.

Kul va? :D

Bilder får ni på fredag!




Kommentarer
jossan j

fan vad kul! du ja har massor av tränings tips som tar bort bakskyggheten. Viktigt de kommer bort i tid =) bara du säger till :P

2011-06-08 @ 23:03:17
Anonym

Färg ras?

2011-06-09 @ 06:54:31
ann

Oh vad spännande!!!!!!!!!! Säg inget nu.... jag blir så avundsjuk.men det klarar du galant Nathalie, så duktig som du är. Lycka till! BILDER, FILM.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-09 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback