Resultat - Laxå

Hej! Imorse blev vi lite försenade, då jag glömt väskan med kavaj mm hemma. Smart chey...

Framridning: Han var lite spänd i början, och använde jag spöt lite började han trippa framåt. Efter att vi börjat trava släppte allting och han kändes rikitgt fin! Mjuk och fin i sidorna, och med på dom små hjälperna. Lite kaxig mot spöt och sparkade lite bakut, men som tur var så var vi själva i ridhuset.

På banan: Han kändes kanonfin! Lite rädd för domarbåset, men det släppte efter att vi ridit förbi en gång. Mjuk och fin, med fokus på mig. Älskar när jag känner att han verkligen vill göra rätt, och lyssnar på mig till 100%. Det gick lite fort i vänstergaloppen, men bättre med lite för mycket bjudning än ingen bjudning.

Blev såklart några småmissar som vi förlorade några poäng på, men det är det ju alltid.

Känslan och ritten gav resultat iallafall: 71,85% och vinst! En normal dommare också, varken snål eller generös.


Bild från idag. Fler kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback