Resultat - Bellevue

Hej! Idag var vi ju och tävlade i Bellevue (Karlstad).

Framridning: Han kollade runt på allt möjligt, och var rädd för solljuset som sken in i ridhuset?? Ändå lyssnade han bra på skänkeln, och tog mina små hjälper utan problem. Han var pigg och mjuk, så jag jobbaed med skänkelvikningar, volter och trav-skritt övergångar.

På banan: Han kändes riktigt fin stundtals, ibland mindre bra. Han är livrädd för allt som har med domarbåset att göra, så han spände sig varje gång vi red förbi där. Lite rädd för en grusfläck i den fria skritten också, men vi fick ändå en 7:a på den. Jag är skitnöjd öevr ritten! Det var mycket hästar runt omkring, och även höns och en gris! Hästar sprang och busade i en hage lite längre bort (inom synhåll), men han höll sitt fokus ganska bra ändå :)

Delad andra plats! Jag, Lina, och Sofia från min klubb (Karlskoga ryttarteam) fick alla 185 poäng och 66,07%. 4 poäng från vinst också, men så kan det gå :)

Såg att det var massa fotografer där, så har du bilder på mig och Ziro får du gärna skicka dom till [email protected] :)

Bilder + film fotat av mina kära föräldrar kommer!




Kommentarer
Linn Ingvarsson

Grattis! Gud va fränt och roligt att alla ni från samma klubb fick samma procent haha :D

2011-06-06 @ 18:07:33 | http://dressyrmupparna.se
ann

Grattis Nathalie, Lina och Sofia!!!!

Det går otroligt fort för dig,Nathalie, bra jobbat!

Lycka till på lördag!

2011-06-07 @ 11:42:53
Rose-Marie

Stort grattis från oss!!!!

2011-06-07 @ 14:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback