Halland

Godmorgon, vaknade precis. Skönt att vara ledig nu i några dagar :D

Idag ska jag rida på ridbanan. Blir nog lite bilder tror jag! Idag ska jag och nästan hela familjen åka ner till halland. Mamma ska stanna hemma hos Pi och de andra djuren ;)

I halland ska vi fira min kusin som nyss har konfirmeat sig och som fyllde år igår, GRATTIS! Ni hittar hennes blogg HÄR - värd att läsa

Jag kommer updatera er från halland, men inte så jättemycket. Får hoppas Nattis updaterar lite extra då, jag kommer hem på söndagkväll :)


Bjuder på en bild från förra gången i halland på Yasmine, Linn, Ellen och mig :)






Kommentarer
yasmine

HAhaha, hetaste bilden eveeeeeeeeeerrrr!

2011-06-02 @ 16:48:00 | http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback