Dagens "ridpass" - Fox

Idag hade jag även sadel och träns på Fox, vilket han inte alls brydde sig om. Spände sadelgjorden, och inte en reaktion. Sen gick vi ut på ridbanan och gick runt lite. Eftersom det gick så bra ställde vi en pall bredvid honom och jag gungade lite på sadeln, och det var inga problem alls.

Jag gjorde detta från båda sidorna, och han regerade inte alls. Jag testade då att hänga på sadeln med hela min vikt, och det reagerade han inte heller på! Mamma som höll i tränset gick fram ett par steg med honom medans jag hängde på, och inte heller var det ett problem.

Så imorgon får vi se vad vi hittar på, kanske jag sitter på honom? Det får vi se ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback