Dagens ridpass

Hej, idag red jag på banan med Nattis. Sen skrittade vi ut en liten kortis efter ridpasset!

Började med att skritta lite och göra några skänkelviknigar. Hon kändes lite stel idag men var riktigt pigg. Gjorde några halter i skritt och trav. I traven lyssnade hon på skänkeln och var följsa, lite mjukareoch lite mer lättjobbad än i skritten. I galoppen var hon väldigt pigg och lyssnade inte alls så bra först. Men sen blev hon mycket finare och lyssnade mycket bättre på mig.

Sen red jag och Nattis ut en liten bit, i bara ca 10 minuter. Pi var väl väldigt seg då ;) Men hon var genomsvett efter passet, hela hon var dränkt i svett. Var väldigt varmt även om solen inte var framme, så både Pi och jag blev väldigt varma ;)



Bilder från ridpasset kommer imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback