Dagens ridpass

Hej! Inna  vi åkte till stallet åkte vi ju till degerfors värme och foder. Jag hade 1000 kr med mig, och inga föräldrar som säger si eller så, vilket betyder att jag bara har runt 200 kr kvar, haha! Köpte ett rosa hansbo hoppschabrak, ett vinrött dressyrschabrak och vinröda lindor, samt rosa rosetter till manen. Hihi, rosa på en rödbrun häst SYNS! Skitsamma om folk tycker det är fult, då får man ju blickarna till sig :D

Red på ridbanan idag istället. Hihi, BUSE beskriver honom bäst! Direkt jag la på spöt minsta lilla flög ruumpan åt alla håll. Jag fick lägga på det igen och så höll vi på en stund. När han väl jobbade var han überfin, men busaed bort större delen av passet.

I traven jobbade jag mycket med skäneklvikningar, så han fick med baken ordentligt. Öppnorna satt bra, men han blir lite övertaggad och speedar på allt över blir hög i formen.

Bilder kommer imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback