Dagens planer

Hej!

Ziro: Idag ska jag iväg på sadelutprovning med Ziro. Hans dressyrsadel ligger lite halv-halv (kan man säga halv-halv?) så vi ska kolla efter en ny. Utprovningen är i botorp också, så Ziro kan följa med och få en sadel som verkligen passar.

Sen kl 14 så är det Madde-träning. Rider en LB:0 i Karlstad på söndag, så vi ska väl träna lite sånna saker. Vill kunna få fram dom där stora runda sprången i ökad språngläng, men hihi: Min ponny bjuder mot staketen = han kanske hoppar? ;)

Fox: Sadel och träns på, och går det lika bra som igår sätter jag mig upp någon minut. Bara sitta där och berömma och klappa, kanske mamma leder oss runt något varv på ridbanan också, beror på Bebbe :)


Mina snyggingar :love:





Kommentarer
Anonym

gud, vad de är fina ihop...... hur trivs de m varann? Så gulliga båda :)))

2011-06-13 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback