Väx upp

Hur kan folk vara så fega? Sitter bakom sin dataskärm och är tuffa, men säg det ni vill face to face istället. En del sitter och klagar på hur jag rider, hur jag sköter min häst osv osv. Men vad angår det er? Det spelar ingen roll för er eller? Hur jag rider spelar ingen roll, mina tävlingsresultat spelar ingen roll. Sen att vara anonym är ännu fegare. Fyll iallafall i ditt namn, Sofia, Linnea, Alice, vad det nu är.

Bara för att ni är avundsjuka på vad det nu är, kanske att vi har sjukt fina hästar, fina saker eller whatever, ger det er INGEN rätt att skriva skit om oss.

varför vill man se bilder på dej o din häst? ucsh.
Den här kommentaren fick Jonna. Tycker du att Pi är ful? Skriv inget då! Antagligen är du en avundsjuk liten unge, så läs titeln på inlägget.

jävla stolsits du kan inte rida
Den här kommentaren fick jag. Visst, det köper jag. Stolsits har jag lite, men varför skriva så omoget? Tror du inte att jag redan vet om det, och försöker träna bort det? Och om jag inte kunde rida, hur kan jag då ha placeringar upp till LA, och få fina lovord från domare? Ja, tänk till innan du skriver något ;)

Kommentarerna kom från samma person som kallar sig "en som hatar er". Ber alla att tänka lite innan ni kommenterar. Positiva som negativa kommentarer tas emot, men börja inte fjanta och skriva massa omogna kommentarer.






Kommentarer
Anonym

Det vet ni väl tjejer att det finns alltid avundsjuka idioter på nätet som tycker att allt dom inte vet något om är idiotiskt.Kämpa på!!!

2011-04-26 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback