Bilder?

Det blev ingen uteritt idag. Så Pi fick vila istället. Vi skulle ju rida ut med Nattis och Ziro, men när Ziro kom in från hagen hade han tappat en sko. Så himla träligt när dom ska tävla imorgon också. Så det fick komma en hovslagare och byta alla skor. Jag hade ju tänkt att Pi skulle vila idag, men eftersom Nattis skulle ta en uteritt tänkte jag följa med, så hon fick somsagt en vilodag :)

Imorgon ska jag rida på ridbanan och få lite hjälp av en i stallet, så Pi kan gå i form lite lättare så jag kan komma ett steg närmare tävlingsbanan, hehe..

Vill ni se bilder på det imorgon? Var duktiga och kommentera nu ;)


Bild sen igår!






Kommentarer
Anonym

Ta bilder!

2011-04-10 @ 07:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback