Svar på tal

Har fått in några frågor nu på sista tiden, så svarar på några av dom i det här inlägget :)


yasmine:

Hur går det med kaninhonan? :D
Ska ni få bebiiiisungar med den? :P

Svar: Vad roligt att du frågar. Det går jätte bra och hon är hur lugn som helst nu. Som det ser ut nu, ska vi ta ungar på henne nästa sommar :)



Matilda:

Kan du inte lägga upp en film när du hoppar någon gång? :)

Svar: Jag har bara hoppat med Pi en gång, små skutt bara och de filmades. Ett skutt kan ni se i "påsöverrasknings filmen". Men jag kan slänga ihop en film nästa gång jag hoppar. Men bara så ni vet är jag inte bra på att hoppa :P



Anette Nyberg:

Klart vi vill se, på bilden ser ni ju jättefina ut. Hade ni kul?
/Anette

Svar: Den här kommentaren var från träningspasset, och ja. Vi hade jättekul. Man bara kände hur Pi riktigt ville jobba och lyssnade super på skänkeln. Så det var jättekul :D



ann:

det där var ju helt galet!!! Vilken film, vilka tjejer och vilka fina hästar. Har ni ett recept på hur man kan vara så rolig och göra en så fantastiskt bra film? :)))))

Svar: Haha, den här kommentaren gillar jag :D Om vi har något recept på hur man gör en sån film! Vi kom bara på något roligt i temat påsken. Sen är det bara att utveckla det. Vi hade många olika förslag, men km fram till en 5-kamp :)

För er som inte har sett filmen eller vill se den igen, kan ni göra det nu ;)




nitro
:

häftigt täcke vart är de köpt? :)

Svar: Den här kommentarenär om Pi's stentäcke. Täcket kom med när Pi kom hit. Så jag vet inte riktigt vart det är köpt och har inte varit så noga med att kolla vart alla sakr är ifrån. Men det är et fint täcke :)




Det var några frågor. Har ni några fler frågor kan ni ställa dom när ni vill ;)






Kommentarer
yasmine

aaaahmagaaaaaaaad! <333333

2011-04-30 @ 17:42:16 | http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback