Dagens ridpass

Hej, dagens ridpass blev på ridbanan. Hon var faktiskt ganska pigg idag, inte jätte pigg, men lite ;)

Vi började med att skritta, det gick väldigt segt, fick driva på hela tiden, annars slutar det med att hon står där och halvsover, hehe! Sen gick vi lite snabbare och hon jobbade på väldigt bra. Vi jobbada mycket i galopp och lite på olika vägar över ridbanan och det gick bra. Kommer upp en film med lite galopp imorgon :)







Efter jag hade ridit en stund, sadlade jag av henne och skrittade lite barbacka. Var första gången jag gjorde det på henne och första gången för mig på typ 1000 år, hehe ;)





Jag vet att jag inte har uppsatt hår, så inga kommentarer på det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback