Träningen

Hej, nu är jag hemma efter en lång dag i stallet. Hade ju träning idag, gik verkligen super, hon var överpigg och gick i form stundtals :D

Vi var lite sena med att komma hemmifrån, så vi hade inteså jättemycket tid på oss. Men vi körde på med ite tempo inne i stallet. Hann inte rida fram så länge, men lite han vi med. Sen var det ut på ridbanan, vi jobbade väldigt mycket i stora volter och på att "böja" nacken lite. Hon gick ju faktiskt i form stundtals. I galoppen var hon hyper pigg, haha, har aldrig sett henne så pigg någonsin ;) Hon lyssnade väldigt bra på skänkeln idag, vilket var ett pluss.

Jag var riktigt-, jätte-, super nöjd efter träningen och tyckte Pisan jobbade på super :D

Det kommer bilder imorgon, har inte tid att fixa med det nu då jag egentligen ska sova nu, men ni kan få ett smakprov från bilderna..


Haha, ena min ärm hade åkt ner ;)




Kommentarer
karolina

Jag tyckte det såg jätte bra ut när du tränade :) fortsätter ni såhär så kommer ni komma jätte långt :D

2011-04-28 @ 10:57:17 | http://blashbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback