Tävling på lördag

På lördag är det tävling i laxå. En LC:1, och vi ska försöka få minst 65%. Det är bara 1 klass, så jag ska vara supernoga med allt. Fattningarna har blivit bättre, och travökningarna också. Ska försöka rida på 65%, men viktigast är ju en BRA känsla. Jag har inte riktigt varit helt nöjd med någon av våra ritter, då det varit alldeles för mycket missar. Men ändå, han har liksom gjort 3 starter i hela sitt liv.

Första klassen är kl 09, så jag hoppas att jag startar sent. Tror det är 7 startande, och jag vill inte starta tidigt. Jag har alltid oturen att göra det, tyvärr ;)



Bild från förra tävlingen.





Kommentarer
silje

ni är så fina tillsammans ;D

2011-04-27 @ 07:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback