Svar på tal

Anonym om Bilderna från uteritten:

Jonna varför sätter du inte upp håret när du rider? Ser nybörjaraktigt ut med håret hängandes..


Svar: Andledningen till att jag inte sätter upp håret är att jag tycker det är obehagligt. Jag vet att jag ser ut som en nybörjare och har blivit tillsagd om det förut. Jag tycker helt enkelt det är mycket mer bekvämt med utsläppt hår, vet inte varför.. Jag ska börja rida lite mer med uppsatt hår, kanske kan ha det idag och ta några bilder och ser hur det ser ut, vad tycker ni om det? :)






Kommentarer
Maria

Vill bara påpeka att du nog bör vänja dig vid att ha håret uppsatt. Det handlar väldigt mycket om säkerhet att faktiskt ha håret uppsatt vid hantering av hästar :)

Vill bara tala om innan det händer någon onödig olycka.

2011-04-12 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback