Svar på tal

Anonym:
På svar på frågestund 1 säger du att Pi inte kan gå i form för hon är så stel i nacken? På filmen när hennes gamla ägare rider går hon ju i form och framåt!?



Svar: Hej, jag vet att Pi kan gå i form, hon är jätte duktig. Men när vi fick henne var hon stel i nacken, filmen kanske är gammal? För Pisan är jätte duktig och har gått ganska höga klasser i dressyr. Men jag har bara haft Pi i 3 veckor och känner henne inte helt. Jag är ju inte jätte rutinerad heller, och vi har inte tränat för tränare än. Men snart går hon i form med mig :) Pi's förra ägare använde sporrar, jag ska börja göra det, då får hon kanske lite mer fart.

















Kommentarer
Anonym

Såg ett dressyrpass när ägaren red dan innan hon åkte.. Hon gick i form och var kanonfin! Tror bara att det gäller för dig att hitta rätt knappar och visa henne vad hon ska göra så kommer hon gå i form på nolltid!:)

2011-04-25 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback