Ridpasset

Hej, förlåt för kass update från min sida idag. Men har inte haft tid och inte orkat med typ ;)

Idag red jag på banan, hon var super seg, men det gick väl ganska bra.Vi började med att skritta fram ganska länge, sen jobbade vi på volter i trav och även lite galopp. Mamma tog bilder och filmade, så bilderna kommer upp lite senare ikväll och filmen imorgon.

Jag vill inte ha några taskiga/dumma kommentarer om filmen och hur jag rider. Jag vet att jag inte är bäst på att rida och att jag och Pi inte riktigt förstår varandra än. Så snälla, kommentera inte något sånt...

Sen red mamma ut en sväng och jag gick med, blev blandade gångarter i ca 20 minuter, så jag fick lite motion ;) Pisan var riktigt duktig på uteritten. Vi blev passerade av ett 10 tal cyklister, och Pisan stog där så lugnt, duktiga tjejen ;)




Kommentarer
Anette Nyberg

Ni har lång tid på er att lära känna varandra, ta det lungt Jonna:) Att ha egen ponny är så mycket mer än att kunna rida "perfekt", njut av varje litet steg ni tar tillsammans! Jag följer er här och det glädjer mig något oerhört att ni trivs tillsammans. Pi ser välskött och frisk ut så hon trivs säkert hos er.

Kram från Linköping!

2011-04-21 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback