Nästa tävling

Nästa tävling är i laxå den 30e. En LC:1, och vi hoppas på ännu bättre resultat :D Nästa tävling efter det är en LB:0 den 8e maj i Lindesberg. Har bara ridit den klassen en gång förut, och då kom jag tvåa. Det är mest på fyrkantsspåret man håller sig, något som jag tror passar Ziro bra. I vårat ridhus är det ju svårt att rida volter, snett igenom osv, pga av stolparna. Vi har ökat på långsidorna mest, som det är i programmet.

Lägsta klassen är LC:2, men jag tycker vi testar en LB istället. Längtar tills dess, men vi måste träna lite. Vi har ju ett tag på oss, men det är bra att börja i god tid ;)







Kommentarer
ann

superfin häst Nathalie, jag kan inte låta bli att titta på den om och om och om igen <33333 Grymt fint ekipage! jag är säker på att ni kommer lååååångt ni två, ni är skapade för varandra!!

2011-04-11 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback