Mot stallet, hoppning

Hej på er! Nu ska jag åka till stallet. Blir nog ett kort ridpss på ridbanan. För klockan halv 2 ska vi vara hos mormor & morfar på påsk-middag-uppträdnaden. Aa, ni fatar ;)

Tänkte inte krävaså mycket av henne idag då hon har jobbat jätte bra i veckan. I våran påskfilm hoppade vi ju små hinder, Pisan var jätta svettig efter det passet. Det var ju första gången vi hoppade tillsammans. Nästan fösta gången hon var piggelin. Shit vilken skillnad det var på henne, hon älskar verkligen att hoppa :D

Nu måste jag åka till stallet, annars kommer jag jättesent till mormor & morfar.

Har du inte tittat på påsköverraskningen tycker jag att du kan ta och göra det :)


Dålig bild, men den är tagen ur filmen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback