Jogga + tävling

Hej.

Har precis kommit hem efter en joggingrunda. Riktigt skönt måste jag säga, även fast jag har etremt dålig kondis just nu... Måste verkligen börja träna :O

Imorgon tänkte jag gå ner till Degerfors värme och foder, och kolla om dom kanske har något schabrak, lindor eller så som kan vara priset i tävlingen. Sen är det ju inget negativt om jag skulle komma hem med något åt mig själv ;) Men iaf, vad vill ni tävla om? Lindor, schabrak, ridhandskar?? You name it, och vi försöker fixa det :) Sen är det bra om ni skriver HUR ni vill tävla. Dvs göra en läsarbild, header osv. Det ska bli riktigt kul med tävlingen faktiskt :D







Kommentarer
Anonym

Skriva varför vi är värda att vinna osv :-) i en momentet som ni då inte godkänner elr ett mail

2011-04-21 @ 07:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback