Hemma

Hej, nu är jag hemma. Åkte till stallet klockn 13.30 och kom hem klockan 16.05 Sendan åkte jag på dans klockan 16.15-17.30, så allt har gått i ett idag. Men hur som hellst tog mamma några, bilder när jag red idag. Så bilder kommer lite senare.

Jag red på uteridbanan. Hon var mycket mjukare i nacken idag och hade lättare att böja på huvudet. Men inte riktigt helt bra ändå, men det kommer ;) Vi jobbade mycket på småvolter, då hon söker sig neråt. Det gick väldigt mycket bättre idag än i fredags, även fast det kanske inte syns på bilderna som kommer ut sen, men mamma tog bara 12 stycken, så hade inte så mycket att välja på!

Smakprov!





Kommentarer
nathalie

härligt att ni kämpar på :) du ska se att resultatet kommer snart! Då går det som en dans :)

2011-04-10 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback