Hemma efter 5½ timme

Hej!

Är äntligen hemma efter drygt 5 timmar... Först när jag tog in honom hade han tappat en sko så vi fick ringa hovslagaren som kunde komma. Inte många som kan eller vill det en lördagskväll, men vi känner honom så han kom :) Så han skodde Ziro, och så såg vi att vi fått punka på bilen... Haha, allt går helt perfekt dagen innan tävling.

Blev lite lagomt sur på Jonna som redan berättat allt, den knäppa saken ;) Haha, nejdå.

Hann inte rida idag, utan när hovslagaren åkt fick vi knoppa. Mamma flätar (jag gör för löst ;)), och sedan rullar jag. Dom blev hemska i början, men sen gjorde jag om dom på ett annat sätt, och då blev dom hyfsat bra iallafall.

Har smörjt allt nu, och sängen väntar.

Önska oss lycka till? ;)

 
Min fina lilleman <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback