Hemma

Hej!

Nu är jag hemma efter att ha avrit i örebro och shoppat. Först var vi inne på marieberg, och då köpte jag bara ett par solglasögon, och några linnen/t-shirts. Jonna och jag gick omkring lite därinne, och sen åkte vi till Till Häst. Vi kollade på lite priser som ni kan vinna, och massa annat. Jag köpte två par vita boots från globus, men bara det tror jag?

Sen när vi var klara där åkte vi in till hööks. Jag behövde ett par ridskor och chaps, och sen kollade vi på fler priser till tävlingen. Köpte iallafall ridskor och chaps, B-vitamin, ridhandskar och silikon droppar. Tror det var allt. Inne på hööks gick allt på 1300, och på marieberg 500, så jag har alltså lyckats slösa bort 1800 kr, varav 400 var mina egna ;) Haha, mamma är snäll...

Vlogg och bilder kommer :D




Kommentarer
Emma

Vilken kanonfin blogg ni har, ska definitivt titta in här fler gånger! :D

2011-04-21 @ 20:17:01 | http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
jossi

du är en bortskämd jävla skitunge

2011-04-21 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback