Förvänd och sådär

Ziro börjar på kläm på det där med förvänd galopp :D När vi spelade in filmen testade jag lite att byta varv ut i förvänd, och han kan hålla den hyfsat länge. Ah, några språng, sen saktar jag av. Vill inte be om för mycket, utan vi tar det några språng i taget.

Det är bara slutorna som han har ganska svårt för. Men vi ska träna på dom, och idag ska jag be mamma filma så får ni se lite hur det ser ut.

Jag ska nog rida ett lite hårdare pass på ridbanan idag. Öva lite på att knoppa skulle behövas också. Jag SUGER på att knoppa. Det står ut åt alla håll, och är inte det minsta snyggt någonstans. Blir någon av dom snygg, sitter den hur löst som helst. Haha, ska lära mig göra flyingeknoppar ;)



Min kamel :love:





Kommentarer
Evelina

Fin blogg!

Missa inte våran bloggtävling!

http://dalaryttarna.blogg.se/2011/april/tavling-3.html



Följ våran blogg så följer vi din!;)

2011-04-25 @ 11:40:04 | http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback