Dagens ridpass

Hej!

Jag håller på att bli sjuk, och hade ingen ork att rida idag, men hoppade upp och skrittade ut en bit barbacka, med sällskap av lilla Jossan-Kossan :D Det gick bra för det mesta, men på en av golfbanorna stog det en grävskopa som inte stått där förut... Dom där sakerna attackerar ju på 1 sekund, farliga grejor :O

Fick hoppa av och leda förbi honom, då han började småstegra och frysa fast i marken, men då gick han. Vi gick genom skogen sen för att slippa gå tillbaka samma väg, och då hoppade jag upp och red vidare. Det var riktigt mysigt, även om han på 0.05 sekunder har en kvist, blåbärsris eller liknande i munnen ;)

Jag har knappt någon ork till att sitta här, så ni får mer update när jag kommer hem från skolan imorgon. Måste dit och ha någon slags redovisning?



B-ponnyn heter San Ziro, och har en rooompa!!





Kommentarer
Anonym

Jag är ingen kossa :(

2011-04-14 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback