Dagens ridpass

Hej!

Idag red jag på ridbanan, med lite mer krav. Haha, han var riktigt raaacer! Ville springa och springa, och tyckte att han var en riktig läckerbit som bara är bäst och inget annat! Lite på "du får inte säga åt mig"-humör... Varje gång jag la på spöt antingen ställde han sig, eller slängde upp baken, min lilla tönt ;)

Skulle testa lite samling, men det blev alldeles för mycket och översamling. Han ville göra allt samtidigt, så vi sket i samlingen. Övade lite förvänd istället, och han kan ju min lille bebis! Vi kunde t.o.m sväng lite lätt i båda varven, men sen faller han isär och orkar inte riktigt. Men vi är påväg, det är det viktigaste :D

Ska lägga upp före- och efterbilder ;)




Kommentarer
Rose-Marie

Kämpa på bara. Övning ger färdighet!!!

2011-04-12 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback