Dagens ridpass

Hej! Idag hjälpte jag Jossan att bygga en sjukhage åt Prisse, och det var nog det enda vettiga, för sen blev det oseriösa saker... Hann inte rida, men jag skäppte honom på ridbanan och tränade lydnad med honom. Skickade iväg honom, och sedan kallade jag in honom. Filmade lite, så den filmen kommer sen :)

Det gick bra, och sen fick han följa efter mig när jag vände, sprang, backade osv osv. Han är med på minsta lilla grej! Vid ett tillfälle stog jag vänd mot honom, och vände mig åt höger och vänster, höger och vänster. Vi stog och likosom "gungade" i sicksack. Jag försökte lura honom lite, men det funkade inte alls ;)


Bilden har nada med texten att göra.





Kommentarer
Anonym

Tack för hjälpen Natta :D

2011-04-19 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback