Chiiiilllllllaaa!!

Chacha! Haha, nerrå... Hej!

Vädret är dundervarmt, solen skiner, och jag ska jobba på brännan :D Jag är hur blek som helst, och jag har skitsvårt att bli brun. Jag blir som en kräfta, sen vit igen...suck... Jaja, det är bara jobba^^ Om jag inte redan gör det, jag kanske fortfarande är i stallet, ska jag ta mig ett glas cola, gå upp på taket och lägga mig på en filt i bikini, och sen chiiillaa! Dunka lite musik, och ta det lugnt. Det känns verkligen som att det börjar bli sommar nu :D

När Ziro och jag red ut igår var det en hel del blad på väg fram, och vi såg till och med en ödla! Lite äckligt, men vååår! Vi såg massa fjärilar också, och en landade på Ziros mule, vilket han inte gillade ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback