Barbacka, hoppning

Hej, jag funderar på att testa rida barbacka på Pi snart. Någon gång till veckan eller i helgen. Ska bli lite kul, eftersom jag inte ridit barbacka så mycket och testa min balans lite. Men blir nog lite försiktigt i början, får se hur det känns. Hehe, får väl hoppas det går bra! Blir nog på banan då, eftersom det är så många stolpar i rihuset, så ramlar jag av då jävlar smäller det, nerrå ;)

Tänkte även löshoppa Pisan någon dag. Hon är ju väldigt duktig på att hoppa, vilket inte jag är. Har bara hoppat små kryss ett fåtal gånger. Så det blir löshoppning eller små hinder, vad tycker ni? Kommer varjefall filma då :D Pisan har ju faktiskt hoppad 120cm tror jag det var. Så hon är ju jätteduktig :D




Kommentarer
Anonym

Löshoppning? Gör inte det djälv, man ska ha ngn med, som kan :)

2011-04-15 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback