Åka bort

Hej, jag ska åka till mina kusiner och släckt i halland i helgen. Så jag kommer inte vara så aktiv den helgen. Kommer kanske skriva nått inlägg, men det kommer kanske inte vara så inriktat på Pi. Så ni vet..

Mamma kommer vara i stallet och rida Pi. Så hon kommer få motion och kärlek ;)

Jag ska ju till halland och till Gekås-Ullared. Kommer köpa några billiga ridkläder och några saker till Pi. Ni kommer såklart få se vad jag köper om ni vill? Så Nattis får hålla igång här på bloggen och vara aktiv och uppdatera er.. Jag åker på lördag eftermiddag, så ska till stallet på morgonen :)


Mamma och Pisan <3




Kommentarer
nitro

de där äggtäcket e så coolt var är de köpt? vill gärna se nya sakerna ;)

2011-04-15 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback